خانه > معرفی ابزار, اینترنت > فیس بوک را آزاد ببینید

فیس بوک را آزاد ببینید


چند وقتیه که وب سایت فیس بوک در بین بلاگرها گرد و خاک زیادی کرده و دوستان زیادی در اون فعالیت می کنند اما همونطور که می دونین انگل قیلطرینگ به جان این بینوا هم افتاده و من بد شانس هم از بدو ورود این وب سایت نتونستم ازش استفاده کنم . راههای پیشنهادی اساتید بزرگ بنده هم به دلیل نداشتن کارایی لازم ما را راضی نکرد و کلا بی خیال فیس بوک شدیم تا با دیدن هر خبر از این محبوب در هر جایی فقط حسرت بخوریم . ماجرا ادامه داشت تا این که امروز توی لینک های ورودی به وبلاگم لینکی از فیس بوک دیدم و با کمال تعجب بعد از کلیک دیدم با پیغام همیشگی روبرو نشد و بلافاصله به صفحه Login وارد شدم و پس از عضویت با دنیایی از تازه ها روبرو شدم و کلی کیف کردم اما چون کار داشتم مجبور شدم چند ساعتی اینترنت رو تعطیل کنم و .قتی برگشتم دیدم دوباره قیلطرینگ ظاهر شد . حالا مشکل از کجا بود ؟

محبوب ما فیس بوک از SSL هم برای امنیت بیشتر استفاده می کنه یعنی شما بعضی صفحات رو می تونین با یه httpS درست ببینید اما بعضی صفحات هم به صورت http ارائه میشند اما راه حل من اینه از اونجایی که برای ورود به Home page فیس بوک نمی تونید از آدرس SSL استفاده کنید کافیه برای ورود به اکانت یا عضویت به این لینک برید که بحمد الله مخابرات نتونسته بلایی سرش بیاره . اما برای ورود به اکانت پس از زدن Login دوباره قیلطر میبینید که کافیه در اول آدرس در جلوی http یه S خوشگل بزارین تا راحت بشین اما نکته ی بسیا زیبای کار هم اینجاست که پس از ورود به اکانتتون دیگه نیاز به توجه به S ندارین چون تمامی صفحات بازه و اگه به مشکلی بر خوردین کافیه دوباره همین کار رو بکنین.

آقا خلاصه کنم که وای عجب دنیای لذت بخشی داره این عزیز دل برادر ما هم توش عضو شدیم اکانت من هم اینجاست خوشحال میشم تو فیس بوک ملاقاتتون کنم. در ضمن در صورت نیاز داشتن به راهنمایی هم می تونین به دکتر وبلاگستان که تخصصش در معرفی و حمایت از سایتهای آینده داره مراجعه کنید این هم لینکش. دوستان وبلاگ نویس هم بیکار ننشینند چون گروه های زیادی در زمینه با وبلاگ نویسی فارسی در فیس بوک فعالند.

دسته‌ها:معرفی ابزار, اینترنت برچسب‌ها: ,
  1. حسین
    نوامبر 26, 2007 در 12:57 ق.ظ.

    دستت درد نکنه . خیلی حال داد . بخصوص که کار کرد. ! چون این مزیدی جان همش میگه فیس بوک ، فیس بوک ، تا میایم بریم با آرم قشنگ مخابرات روبرو میشیم … مرسی

  2. حسین
    نوامبر 26, 2007 در 1:05 ق.ظ.

    و اما یه مشکل . سی اس اس های صفحه بصورت لینک http و غیر local لینک داده شده اند. همین موضوع باعث میشه که ما فقط یه سری متن تو صفحه ببینیم و صفحات استایل نداشته باشن . برای اینم یه فکری کنی دیگه شکلاتی شکلاتی …

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه