خانه > وب فارسی, وبلاگ‌نویسی, اینترنت > پوسته بی آلایش برای وردپرس

پوسته بی آلایش برای وردپرس


دیدم این قالب Simplicity یا همون بی آلایش زیادی ساده است گرفتم یه خورده آرایشش کردم شد الان اینی که دارین می بینین امیدوارم خوب شده باشه برای همین هم آماده کردم برای وردپرسی های عزیز تا اگه خواستن ازش استفاده کنند.

توضیح 1: برای لوگوی کناری فایل Logo.Jpg رو از شاخه ی Images ویرایش کنید و یا می تونین فایل LOGO.PSD رو از شاخه ی PSD ویرایش کرده و در شاخه ی Images با آدرس Logo.Jpg ذخیره کنید.

توضیح 2: برای داشتن بخشی مانند روز نوشت وبلاگ من کافیه در بخش موضوعات وردپرس موضوع جدیدی با آدرس featured ایجاد کنید تا از این پس موضوعاتی که در این شاخه گنجانده میشن بزرگتر نمایش داده بشوند.
متاسفانه این پوسته دیگر در دسترس نیست‌!

  1. نوامبر 28, 2007 در 7:36 ب.ظ.

    سلام
    يا خط عمودی مینداختی یا بک گراند باکسها رو یه آبی خیلی کمرنگ میدادی که متمایز شه.

  2. نوامبر 28, 2007 در 9:08 ب.ظ.

    سلام رضا جان
    این اسکرول افقی چیه؟
    اگر خواستی بگو بزارمش تو بخش پوسته‌های وردپرس فارسی
    😉

  3. نوامبر 28, 2007 در 10:15 ب.ظ.

    چه عجب! بالاخره خواهشي كه مدتها پيش رسما تو وبلاگم از تو و وبرگر كردم، امروز جامه عمل پوشوندي 🙂
    منكر نشو ! مي‌خواي لينكشو بدم بهت؟
    پيشنهاد: شايد كساني باشند كه اين رنگ‌آميزی را دوست نداشته باشند.توصيه مي‌كنم هر3 نسخه‌ايي كه تاحالا درست كردي از اين تم – من لااقل 3 تا نسخه متفاوت تو وبلاگت ديدم 🙂 – هر 3 تاشو منتشر كني.
    كار تموم نشده ها! تازه شروع شده. بجمب ببينم بعديش كدمه؟ 🙂
    موفق باشي رضا جان

  4. رضا خانی پور
    نوامبر 28, 2007 در 10:36 ب.ظ.

    در مورد رنگ بندی بگم که سلیقه است دیگه سعی می کنم رنگهای دیگه رو هم بزارم.
    دکتر مزیدی عزیز حتما تا چند روز دیگه یه قالب دیگه رو هم فارسی می کنم میزارم .

  5. نوامبر 29, 2007 در 10:45 ب.ظ.

    تو فایرفاکس اسکرول افقی داره اینهوااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  6. دسامبر 12, 2007 در 6:58 ب.ظ.

    سلام . به من هم لينك بديد . من هم به شما لينك ميدم

  7. ali
    ژانویه 27, 2008 در 4:41 ب.ظ.

    به ما هم بلینکید برادر

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

