خانه > HTML, دوره > آموزش HTML بخش آخر‌: معرفی W3Schools

آموزش HTML بخش آخر‌: معرفی W3Schools


متاسفانه مدتی می‌شه که دیگه نمی‌تونم آموزش‌های مربوط به HTML رو ادامه بدم‌. یکی از دلایلش مشغله‌ی زیاد این روز‌هام توی اینترنت هست‌، که دیگه تقریبا وقت برای همچین روش آموزشی نمی‌گذاره‌. ( البته با توجه به این که خودم هم داشتم همزمان با همین آموزش‌های یاد می‌گرفتم می‌گم ).

یه دلیل دیگش هم یه منبع آموزشی خیلی عالی هست که چند وقتیه باهاش آشنا شدم ( البته خیلی وقته می‌شناختمش‌، ولی تا به حال تجربش نکرده بودم). آموزش‌های موجود توی سایت W3Schools در زمینه‌ی طراحی وب و توسعه‌ی وب بی‌نظیر هستند‌. طبقه‌بندی مناسب مطالب و مثال‌های کاربردی‌، در کنار هر موضوع می‌تونه به درک خیلی راحت مخاطب کمک کنه‌. از طرفی ابزار تست آنلاین کد که در بیشتر آموزش‌هاش کنار دستتونه‌، این امکان رو می‌ده که با خیال راحت کد بزنین و نتیجه‌اش رو ببینین‌.

زبان سایت انگلیسی هست‌. ولی خیلی ساده نوشته شده‌، به طوری که با انگلیسی در حد متوسط و یه دیکشنری خوب کنار دستتون‌، می‌تونین از درک مفاهیم آموزشیش بر بیاین‌. این رو گفتم این‌جا بزارم که حداقل دوستانی که آموزش‌های من رو دنبال می‌کردن سر درگم نشن‌. اگر هم خواستین ببینین چقدر از آموزش‌های من چیز یاد گرفتین می‌تونین به صفحه‌ی آزمون HTML توی W3School برین‌.

دسته‌ها:HTML, دوره برچسب‌ها: , , ,
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

