خانه > وب فارسی, وردپرس, اینترنت > پوسته Simplo-shahinism برای وردپرس

پوسته Simplo-shahinism برای وردپرس


خدمتتون عارض بشم که بعد از انتقال از هاست کذایی قبلی تصمیم گرفتم که ظاهر وبلاگ رو هم با توجه به تغییر کاربریش‌! عوض کنم‌. لذا از پوستهٔ Simplo طراحی شده توسط Site۵ خوشم اومد و علاوه بر متناسب کردنش با فارسی‌، رنگ آبی اون رو کاملا شخصی سازی کردم‌. برای دیدن مزیت‌های این پوسته می‌تونید به این صفحه مراجعه کنید‌. من کلا چیزی از این امکانات کم نکردم‌.

از جمله امکاناتی که به این پوسته اضافه کردم‌، استفاده از فونت Iranian SansZ هست که همونطور که توی وبلاگ خودم می‌بینین تونسته جایگزین خوبی برای Tahoma باشه. همچنین عناوین مطالب نیز با فونت Koodak نمایش داده می‌شود‌. به اشتراکش می‌گذارم که حس اشتراک گذاریم رو (‌!) ارضا کنم‌!

 

خوشحال می‌شم اگر استفاده کردید و لذت بردید یه خبر هم به من بدید که یه کم ذوق کنم‌! و دیگر دوستان هم نتیجهٔ کار رو روی وبلاگ‌های مختلف ببینن‌!

 

لینک راهنمای استفاده

لینک دانلود (tar.gz)

  1. ناشناس
    ژوئیه 10, 2011 در 3:23 ب.ظ.

    واو شاهین عجب پوسته‌ی خوبی کار کردی. واقعا دست مریزاد. گزاشتمش به عتوان پوسته اصلی آزاد راه http://azadrah.net

    • ژوئیه 10, 2011 در 3:46 ب.ظ.

      قابلت رو نداشت داداش‌. خوشحالم که خوشت اومد‌.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

