خانه > اینترنت > خداحافظی Cpanel با ایرانی ها

خداحافظی Cpanel با ایرانی ها


حدود دو ماه پیش دقیقا بعد از عرضه ی نسخه ی جدیدی از کنترل پنل هاست Cpanel پستی داشتم در رابطه با امکاناتش . اما از حدود یک هفته پیش سایتهای مختلف ایرانی بالا نمی آمدند و تبلیغات پنلی با نام Plesk را به نمایش می گذاشتند . اوضاع همینطور ادامه داشت تا این که دیروز کارم بدجور لنگ Cpanel ماند حالا نه این که فکر کنید خودش چه پخی هیت ها , نه ! فقط به کنترل پنل هاستم نیاز داشتم که با این پیغام روبرو شدم :

In order to access the interface, you will need to make sure that the software license on this server is active and installed
Your license could not be activated because:
Cannot Read License File..

مشکل را با پشتیبانی هاستم در میان گذاشتم و پاسخ را این چنین دریافت کردم:

سلام آقای خانی پور
متاسفانه ایران تحریم شده است و دسترسی به کنترل پنل را بسته اند ما در تلاشیم تا کنترل پنل را به plesk تغییر دهیم.
با تشکر
پشتیبانی و فروش

حالا اون Plesk کی ما رو تحریم می کنه خدا میدونه

دسته‌ها:اینترنت برچسب‌ها: , ,
  1. ژوئن 2, 2008 در 2:51 ب.ظ.

    ايشالله كار هيچ وبلاگ نويس ايراني گير نيفته!
    در ضمن آقاي وبلاگ به لينكتون مفتخر شد…

    رضا خانی پور : ممنونم عزیزم واقعا افتخار بزرگی نسیبم شد . منم لینکت می کنم

  2. علیرضا
    ژوئن 2, 2008 در 4:54 ب.ظ.

    من فکر میکنم که مشکل از نداشتن لایسنس یا منقضی شدن اون باشه. چون تا حالا همچین مشکلی برایم پیش نیامده.

    رضا خانی پور : شما درست میگی تو متن پیام اینجوری میگه ولی اصل موضوع چیز دیگست

  3. ژوئن 3, 2008 در 2:41 ق.ظ.

    تا ان جایی که من اطلاع دارم cpanel یک نرم‌افزار هست برای کنترل هاستینگ و هر شرکتی می‌تواند بخردش و ازش استفاده کند

    شرکت هاستینگ می‌تواند بن کند دسترسی را ولی سی پنل نمی‌تواند و با رفتن به پلسک چیزی درست نمی‌شود

    فکر کنم هاستینگت داره سر کارت می‌گذاره چون کاری بهتر نمی‌تواند بکند

  4. ژوئن 3, 2008 در 4:24 ب.ظ.

    سلام
    گمون نمی‌کنم چنین مشکلی وجود داشته باشه. دوستان من هم این مشکل را تا به حال نداشتن. خبری هم در رسانه‌ها در این خصوص وجود نداره. اصلا فکر کنم این نرمافزار شامل قانون داماتو یا قانون‌ةای مشابه برای تحریم باشد.

  5. ژوئن 3, 2008 در 4:40 ب.ظ.

    بسم الله
    سلام
    ما که یک سرور داریم با سی پنل آخرین نسخه و عالم و آدم هم می دونن ایرانی هستیم، یک بار هم به خاطر سایت استشهادیون محکوم شدیم. ولی سی پنلمون سر جاشه؛ حضرت آقای مسئول سرورتون یحتمل پول لایسنس رو نداده خواسته دست به سرتون کنه!

  6. رضا خانی پور
    ژوئن 3, 2008 در 4:50 ب.ظ.

    دوستان خداییش منم نمی دونم مرگ سر چیه , ولی اینجوری که بوش می آد باید حرف محمد مسیح عزیز درست باشه . وگرنه چه دلیلی داره برای تحریم یه همچین اخطاری بده ؟!
    آخه از طرف دیگه پرشین سرویسز شرکتی نیست که بخواد با همچین حرفی سرم رو گرم کنه . تا حالاش که خیلی هوامو داشتن .
    حالا منم منتظرم تا ببینم این Plesk چیست !

  7. ژوئن 3, 2008 در 5:36 ب.ظ.

    بسم الله
    سلام
    اگر سی پنل برات ضروریه می تونم میزبانیت کنم.
    اگه خواستی زنگ بزن بهم:
    09357854871

    رضا خانی پور : محمد جان از لطفت ممنونم . ولی راستش رو بخواید خیلی کنجکاوم ببینم این Plesk چی هست . در هر صورت اگه به مشکلی بر خوردم ازت کمک می گیرم

  8. ژوئن 3, 2008 در 10:54 ب.ظ.

    سلام . خسته نباشین. می خواستم ببینم مایل به تبادل لینک هستین؟ اگر دوست داشتین حتما اطلاع بدین ، بسیار خوشحال خواهم شد. در ضمن وبلاگ ما فعلا با فایرفاکس قابل مشاهده نیست. ممنون.

  9. ژوئن 4, 2008 در 9:32 ب.ظ.

    سلام ممنون که لینک کردین. ما هم شما رو لینک کردیم.

  10. ژوئن 8, 2008 در 1:41 ق.ظ.

    یه سوال؟
    چرا وبلاگستان طرفدار دختر هاست و برای وبلاگ های دخترانه بیشتر بازدید کنندگانشان برای مطالبشان نظر می دهند.
    و چرا وبلاگ خوبی مثل وبلاگ شما به ما تازه کار ها اهمیت نمی دهد (با عرض معضرت فراوان). البته می دهید اما من به عنوان یک تازه وارد در وبلاگستان فارسی از شما با تجربه ها انتظار دارم که به ما تازه وارد ها هم اهمیت بدهید. حداقل دادن یک نظر می تونه بزرگترین حمایت از من نوعی باشد
    باز هم عضر می خواهم که اینگونه صحبت کردم

    رضا خانی پور : دوست عزیز بلاگستان فارسی مخصوصا وبلاگ نویسان حوضه ی آی تی همیشه به وبلاگهای نوپا (چه دختر و چه پسر ) کمک کرده اند . اما تجربه ثابت کرده وبلاگ نویسان مستعد همیشه پیروز ترند . از طرف دیگر شاید این حمایتی که به نظر شما برای دخترهاست برای این است که در وب فارسی ویلاگ نویس دختر کم است و می خواهند تشویقی باشند برای این وبلاگ نویسها . در کل پیشنهاد می کنم فمنیستی فکر نکنی …

  11. ژوئن 11, 2008 در 10:45 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز

    از این که اومدی به بلاگم ممنون

    من هم با سی پنل مشکل داشتم مثل خودت اما الان چند وقتی هست که مشکلم رفع شده

    در مورد نظرت توی بلاگم باید بگم فکر نمی کنم تعداد وبلاگ دخترونه کم باشه !!؟ من یکمی تند رفتم ببخشید

  12. ژوئن 29, 2008 در 7:53 ق.ظ.

    سلام
    1- در مورد cpanel من خبرش رو از خبرگزاری ها خونده بودم، بنابراین نباید مشکل اختصاص به شما داشته باشه. هر چند ممکنه شما مشکل اختصاصی داشته باشید.
    2- کامنت شا رو پاسخ دادم ،ببینید، امشب هم منتظرتون بودم که گویا نبودید. فرداشب منتظرتون هستم. تشکر و ممنون!

  13. احسان
    ژوئیه 30, 2008 در 3:45 ب.ظ.

    والا ما هم این مشکل رو تازه امروز پیدا کردیم ؟؟؟ شما مشکلتون حل شده ؟؟؟؟ هاستینگ میگه ، تحریم شدیم ….

  1. ژوئن 30, 2008 در 4:53 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

