خانه > اینترنت > ویندوز ۷ سال دیگر عرضه می گردد

ویندوز ۷ سال دیگر عرضه می گردد


خبر ارائه ی ویندوز بعدی مایکروسافت موسوم به ویندوز هفت را قبلا اینجا نوشته بودم . اما این بار مایکروسافت بر خلاف زمان ارائه ی ویندوز ویستا تاریخ انتشار را یک سال جلوتر آورده و اعلام کرده این سیستم عامل پس از گذراندن سه سطح آزمایشی M1 , M2, M3 درسال 2008 میلادی آن را در سال 2009 در دسترس عموم قرار می دهد . لازم به ذکر است که نسخه ی آزمایشی اول این سیستم هم اکنون در دست همکاران درجه ی یک مایکروسافت قرار گرفته تا از نظر کیفی مورد آزمایش قرار گیرد .

از قرار مایکروسافت می خواهد بعد از شکست ویندوز ویستا پس از آن همه انتظار این بار ویندوز هفت را زودتر از موعد منتشر کند . (شاید عدد هفت «نام ویندوز»بتواند برای مایکروسافت خوش شانس باشد)
پی نوشت : این اولین پست من هست که از لایو رایتر دارم پست می کنم ولی الحق خیلی حال داره باهاش نوشتن 😀

دسته‌ها:اینترنت برچسب‌ها: ,
  1. فوریه 3, 2008 در 3:55 ب.ظ.

    ببینم تو از کلیک نوشتی یا کلیک از رو تو ؟

  2. رضا خانی پور
    فوریه 3, 2008 در 5:21 ب.ظ.

    متن کلیک رو بخون و بعد چند تا جستجو با عباراتش انجام بده ببین چند هزار نفر این خبر رو نوشته اند قبل از کلیک .
    ولی خدا وکیلی من توی سایتی موسوم به ویندوز هفت دیدم هرچی هم می گردم الان آدرسش پیدا نیست اینجا بزارم 😀

  3. فوریه 3, 2008 در 7:34 ب.ظ.

    می دونم پسر ، کل کلیک کپی پست وبلاگ های بچه های دیگست ، خودم هم ازشون دل پری دارم . واسه خنده گفتم به دل نگیر

  4. آزاد
    فوریه 3, 2008 در 10:34 ب.ظ.

    سلام رضا جان
    امیدوارم حالتان خوب باشد . ما که هر بار به وبلاگتان می آییم یک پوسته ی جدید رو جایگزین کردید .
    هر بار زیباتر می شود. موفق و سربلند باشید

  5. فوریه 4, 2008 در 8:28 ق.ظ.

    ببخشيد اشتباهي نشده؟!
    اين ويندوز 7 ويندوز موبايل 7 هستش!
    اينطور نيست؟!
    يك مطلب هم در اين باره نوشتم كه فكر مي‌كنم بتونيد كاملاً مت.جه صحبت‌هام بشيد. البته شايد هم حق با شما باشد. مي‌روم تحقيق كنم.

  6. فوریه 4, 2008 در 1:42 ب.ظ.

    WLW فوق العادست! فقط نفهمیدم چی شده بود که دیشب 3ه ساعت بود که هر کاری می‌کردم چیزی ارسال نمی‌کرد! چه ربطی به ویندوز هفت داشت؟ 😉

  7. رضا خانی پور
    فوریه 4, 2008 در 1:47 ب.ظ.

    مهم این بود که هر دو مال بیل کوچولو و رفقاشن 😀

  8. فوریه 5, 2008 در 7:12 ب.ظ.

    معلومه که لایو رایتر فاز میده!
    راستی مخلصیم برادر!

  9. فوریه 7, 2008 در 10:30 ق.ظ.

    سلام
    واقعا سلیقه ات عالیه
    پوسته زیبایی رو انتخاب کردی
    منم دانلود کردم و 1 رنگش رو برای خودم تقریبا فارسی کردم.
    موفق باشی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

