پوسته تازه


پوسته یFreshy یکی از کاملترین پوسته های نوشته شده برای وردپرس است که بلاگرهای زیادی از اون استفاده می کنند . من چند وقت پیش این پوسته رو فارسی کرده بودم ولی اون ترجمه اشکالاتی داشت و بعد هم که به کل این پوسته رو از دست دادم به خاطر همین دوباره این پوسته رو کاملتر فارسی سازی کردم که امدوارم دانلود کنید و لذت برین. در ضمن من تنظیمات Header این پوسته رو بر عکس دفعه ی پیش تغییر ندادم پس امکان تغییرش از بخش تنظیم پوسته قابل استفاده است.

پی نوشت :این پوسته دقیقا برابر نسخه ی اصلیش فارسی شده ولی دوستانی همچون آزاد و رهام عزیز که می خوان پوسته ی مثل الان وبلاگ من رو داشته باشند می تونن پوسته ی من رو از اینجا دانلود کنن فقط توجه داشته باشید که منظورم از پوسته ی من اینه که حتی Header وبلاگ من هم توش هست .

متاسفانه این پوسته دیگر در دسترس نیست‌!

  1. امیر علی
    نوامبر 30, 2007 در 12:14 ق.ظ.

    موضوعات جدید راجب وبلاگ و وب سایت می خواستم ؟

  2. نوامبر 30, 2007 در 3:25 ب.ظ.

    سلام دوست خوبم من از شما یک تقاضا دارم
    من مدتها وقتی وبلاگ داشتم به شما گفتم و شما مرا لبینک نکردید ولی از شما خواهشی دارم حالا که من سایت با ز کردم مرا لینک کنید من چون نمی دانم که شما پیشنهاد مرا خواهید پذیرفت یا نه شما را لینک نمی کنم ومنتظر جوابتان هستم
    باز هم می گویم خواهش می کنم مرا لینک کنید
    amirata.net
    با نام دنیای آی تی
    لطفا پس از لینک دادن (یا ندادن) در بخس نظرات سایتم بگویید

  3. آزاد
    دسامبر 2, 2007 در 6:16 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز
    تشکر از تکمیل قالب ها ، راستش من یک سوالی داشتم . من هم از همین قالب فرشی استفاده می کنم . می خواستم چگونه می توانم مثل شما یک باکس نارنجی رنگ داشته باشم که نوشته شده است نوشته شده توسط ( نویسند) و دیدگاه ها و موضوعات . تشکر اگر کمکم کنید . موفق باشید

  4. رضا خانی پور
    دسامبر 2, 2007 در 7:01 ب.ظ.

    آزاد جان برای این کار باید شاخص جدیدی برای Css پوسته طراحی کنی و از آن در هر قسمتی که خواستی استفاده کنی

  5. دسامبر 3, 2007 در 2:19 ق.ظ.

    سلام !
    پوسته قبلیت خیلی قشنگ تر بود!

  6. آزاد
    دسامبر 3, 2007 در 2:30 ق.ظ.

    سلام رضا جان
    خواهشا می شه برام بیشتر توضیح بدید و آیا اگر امکان داره این فایل را برای من نیز بفرستید . منظورم همان css است . تشکر

  7. رضا خانی پور
    دسامبر 3, 2007 در 10:18 ب.ظ.

    css وبلاگ منو از آدرس زیر بگیر سه تا شاخص آخر این استایلها هستند :
    http://itnegar.net/wp-content/themes/freshy/style.css

  8. آزاد
    دسامبر 4, 2007 در 3:25 ق.ظ.

    سلام رضا جان
    تشکر از کمکتان . من این CSS رو کجا و در کدوم فایل باید آپالود کنم . آیا باید کدی رو هم در ویرایش گر پوسته وارد کنم و یا اینکه باید کد ها رو بردارم . خواهشا یک توضیح کامل بدین . تشکر از زحمات شما

  9. رضا خانی پور
    دسامبر 4, 2007 در 11:29 ق.ظ.

    آزاد جان برای راحتی کارت قالبم رو گذاشتم دانلود کنی تو پی نوشت مطلب رو بخون

  10. آزاد
    دسامبر 5, 2007 در 5:38 ق.ظ.

    سلام رضا جان
    تشکر ، خیلی ممنون از لطفتان. روز شنبه پوسته رو جایگزین می کنم و برایتان خبرش را می دهم . بازهم تشکر از اینکه به سوال های بنده و دیگر دوستان خیلی زود و خیلی عالی جواب می دهید . موفق و سربلند باشید .

  11. کیا طاهری
    دسامبر 5, 2007 در 7:56 ب.ظ.

    به به!
    خیلی عالیه!
    همه کارات خوبه. راستی به من هم سر بزن

  12. دسامبر 7, 2007 در 8:15 ب.ظ.

    دوستم خوبم بسیار مشتاقم با شما تبادل لینک کنم شما چه طور اگر می تونی من را لینک و به بخش نظرات سایتم بیا و بگو تا من هم شما را لین کنم

  13. دسامبر 8, 2007 در 2:14 ب.ظ.

    سلام !
    از مطالب بسیار آموزنده شما استفاده نمودم!
    سپاس!
    ضمناً شما را به پیوندهای وبلاگم افزودم(با اجازه!)!

  14. دسامبر 8, 2007 در 2:15 ب.ظ.

    سپاس مجدد بابت افزودن پیوند!

  15. دسامبر 10, 2007 در 6:43 ب.ظ.

    سلام

    اگه یک سری به اینجا بزنید و نظر بدید ممنون می‌شم:

    فارسی چپ به راست
    http://alisakebi.wordpress.com/ltr-farsi

    ببخشید که مثل اسپم دارم کامنت میزارم!

  16. دسامبر 13, 2007 در 11:44 ق.ظ.

    سلام عزیز
    منم داداش مهرداد
    اون ورد پرس خراب شد
    الان تو بلاگفا هستم اگه موافقی تبادل لین کنیم:دی
    من لینکت رو میزارم
    فعلا

  17. دسامبر 13, 2007 در 4:00 ب.ظ.

    سلام عزیز خوبی ؟

    از وبلاگت خیلی راضی هستیم ولی هدر قبلی ات رو بیشتر می پسندیدم .

  18. دسامبر 14, 2007 در 11:10 ق.ظ.

    http://kormanj.wordpress.com/2007/12/14/hello-mhmazidi/

    وبلاگ دکتر مزیدی نیز به دیار قیلطر شتافت!!

    در قیلطر شدن وبلاگ گویند هر نوع سخن من خود به چشم خویشتن دیدم که وبلاگت فیلطر است

    ما که نفهمیدیم این دوستان قیلطری چرا این گونه رفتار می کنند. مگر چند وبلاگ خوب در این وبلاگستان فارسی است

    که شایسته بازدید هر روزه هستند؟ این ها بهترین ها را هدف می گیرند. شاید روزی نوبت به وبلاگ یک پزشک نیز برسد.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

